۶ مدل آرایش هالووین ساده و جذاب که خودتان می توانید انجام دهید !

مدل آرایش هالووین یک خانم که کل صورت خود را شبیه پری دریایی کرده است


6 !مدل آرایش هالووین ساده و جذاب که خودتان می توانید انجام دهید

مراسم هالووین را نمی توان نادیده گرفت. با ما همراه باشید تا جالب ترین مدل آرایش هالووین که خودتان می توانید بر روی صورت خود پیاده کنید را به شما نشان دهیم. ایده هایی از پری دریایی گرفته تا یک اثر هنری و یا چهره هایی که شاید دلتان بخواهد شبیه آن ها شوید.

۶ مدل آرایش هالووین ساده و جذاب :

مادر طبیعت

آرایش یک خانم برای هالووین که یک ماه روی یک چشم و یک خورشید روی چشم دیگر کشیده استآرایش: این آرایش الهام گرفته از طبیعت، ایده ی بسیار جالبی است. بر روی یک چشم خورشید بکشید و به آن اکلیل بزنید؛ در طرف دیگر صورتتان، یک ماه بر روی چشم خود بکشید و دور آن هم چند ستاره اضافه کنید. استفاده از لنزهایی با رنگ های متفاوت نیز، تاثیر بیشتری روی نقاشی شما می گذارد.

لباس: اگر می خواهید این آرایش در مرکز توجه قرار گیرد، یک لباس به رنگ پوست بدن بپوشید. یا اگر می خواهید خلاقانه تر عمل کنید، یک لباس دو رنگ تهیه کنید و بعد هر دوی آن ها را از وسط ببرید، سپس تکه های لباس ها را با هم جا به جا کنید تا دو لباس دو رنگ به دست بیاورید و اینگونه لباسی خواهید داشت که مانند آرایشتان دو تکه و دو رنگ است.

ملکه یخی

آرایش یک خانم برای هالووین که به صورت ملکه یخی بوده و صورت خود را سفید و آبی کرده استآرایش: این مدل آرایش هالووین برای افرادی که عاشق اکلیل هستند، اما هیچ گاه بهانه ای برای استفاده از آن پیدا نمی کنند، بسیار مناسب است. برای اجرای این آرایش یخی، رنگ سفید مخصوص صورت را با کرم پودر دلخواه خود ترکیب کنید. سپس آن را به صورت خود زده و قسمت پایین آرایشتان را تا روی گردن محو کنید. به کمک سایه چشم آبی، صورت تان را کانتور کرده و لب ها را با یک رژلب هولوگرافیک پر کنید. از هر محصول اکلیلی، از جمله ریمل اکلیلی روی چشم ها استفاده کنید و برای تاثیرگذاری بیشتر آرایش، تعدادی قندیل کوچک روی مژه ها بچسبانید.


لباس: هر لباس پولکی و منجوق دار آبی روشن، سفید، یا نقره ای، با این آرایش ست می شود. مشکل ترین قسمت، انتخاب یکی از این  لباس هاست.

کهکشان

مدل آرایش هالووین یک خانم که کهکشان کشیده استآرایش: زمانی که در انتخاب نوع آرایش شک دارید، کهکشان بهترین گزینه است. سایه های کرمی صورتی، آبی و بنفش را با یکدیگر ترکیب کنید و روی صورت محو نمائید، سپس با خط چشم سفید روی صورت، ستاره و صور فلکی بکشید.

لباس: هر لباسی که طرح کهکشان روی آن چاپ شده باشد با این تم آرایشی ست می شود. اما استفاده از یک پیراهن کوتاه مشکی نیز به همان اندازه جالب و مناسب خواهد بود.

مجسمه مرمری

مدل آرایش هالووین یک خانم که نیمی از صورت خود را مثل مجسمه مرمری کرده استآرایش: همه ما می دانیم که مرمر عنصری محبوب است. پس با کاربرد این طرح در آرایش هالوین خود می توانید خلاقیتی جالب به خرج دهید. به کمک رنگ سفید صورت و خط چشم طوسی، یک طرح سنگ مرمر زیبا را بر روی صورت خود بکشید و بعد رگه هایی از رنگ طلایی را روی خطوط و ترک های مرمر اضافه کنید. سپس این قسمت های طلایی را تا طرف دیگر صورت هم امتداد دهید.

لباس: اگر لباسی سفید دارید، دیگر نگرانی وجود ندارد.

هنر مدرن

مدل آرایش هالووین یک خانم که کل صورت خود را رنگی کرده استآرایش: برای اجرای این طرح، صورت خود را با اشکال هندسی بپوشانید. برای این کار از رنگ صورت مخصوص هالووین یا سایه های چشم کرمی استفاده کنید.

لباس: برای این آرایش، چه چیزی می تواند بهتر از یک لباس سفید ساده باشد؟ لباس سفید کمک می کند تا چهره تان بیشتر به چشم بیاید.

پری دریایی

مدل آرایش هالووین یک خانم که کل صورت خود را شبیه پری دریایی کرده استآرایش: با استفاده از یک سایه آبی متالیک و یک رژلب لاجوردی، این مدل آرایش هالووین به آسانی قابل اجرا است. در مرحله ی بعد صورت را با اکلیل، سنگ های مصنوعی، صدف و گوش ماهی و هرچیز دیگری تزئین کنید.


لباس: اگر دامن مدل پری دریایی دارید، الان بهترین زمان استفاده از آن است. می توانید این دامن را با یک تاپ منجوق دوزی شده و بدلیجات مناسب، بهتر جلوه دهید.


منبع:www.rimoj.com