مدل مانتوی نخی دخترانه2019

مدل مانتوی نخی دخترانه2019

هنررقیه/مدل مانتوی نخی دخترانه,مدل مانتو نخی دخترانه,مدل مانتو نخی دخترانه اسپرت,مدل مانتو نخی دخترانه جدید,مدل مانتو نخی دخترانه 98,مدل مانتو نخی دخترانه شیک,مدل مانتو نخی دخترانه کوتاه,مدل مانتوهای نخی دخترانه,مدل مانتو نخی دخترانه کره ای,مدل مانتو نخی دخترانه تابستانی

مدل مانتو نخی دخترانه تابستانی

مدل مانتوی نخی,مدل مانتوی نخی جدید,

جنس پارچه‌ی به کار رفته در لباس

مهم‌ترین نکته برای جنس لباس‌های تابستانی این است که پوست شما در آن به راحتی نفس بکشد. موضوعی که برای انواع پوشاک یعنی رسمی و اسپرت، شلوار، مانتو و یا حتی کفش نیز عمومیت دارد. در هر صورت تابستان فصل پوشاک سبک است؛ یکی از آیتم‌هایی که باعث می‌شود شما در طول یک روز گرم از به تن کردن لباس پشیمان نشوید و احساس خستگی کمتری کنید.

معمولاً جنس‌های پنبه‌یی، کتان و نخی برای فصل تابستان بسیار توصیه می‌شوند اما جنس ابریشم نیز بر خلاف باور عموم، جنس مناسب فصل تابستان است. یک لباس ابریشمی، مواد مصنوعی ندارد و این تنفس پوست شما را زیاد و حساسیت آن را به لباسی که می‌خرید، کمتر می‌کند.

وزن نهایی لباسی که به تن می‌کنید

تابع جنس لباس شماست؛ هرچند که ابعاد برش لباس نیز خواه ناخواه بر آن اثر می‌گذارد. اگر معمولاً لباس اسپرت به تن می‌کنید می توانید نگران این موضوع نباشید اما وزن لباس رسمی شما در این فصل بسیار مهم است. اگر شغلی دارید که باید لباس رسمی به تن داشته باشید و یا برای شرکت در یک جلسه و یا مراسم مجبور به پوشیدن کت و شلوار در تابستان هستید، به وزن آن فکر کنید. در هر حال اینکه به دلیل گرما مجبور شوید کت تان را به دست بگیرید و یا با وجود داشتن کت وشلوار رسمی، آستین‌های پیراهن‌تان را بالا بزنید جلوه‌ی خوشایندی نخواهد داشت!

سعی کنید شلوار و یا کتی را انتخاب کنید که بافت نسبتاً درشت تری داشته باشد، این بافت درشت هم وزن لباس را کاهش می دهد و هم تهویه‌ی آن را راحت تر خواهد کرد. موضوع وزن حتی در مورد کفش‌ها و صندل‌های تابستانی نیز اهمیت دارد، این کفش‌ها باید سبک، نرم و با قابلیت تنفس پا باشند.

رنگ مناسب فصل

تغییر رنگ در تابستان فقط به خاطر مُد سال و یا تناسب آن با طرح‌های تولیدکنندگان نیست. هیچ تولید‌کننده و یا طراح مدی، محصول خود را بدون توجه به نیازهای فصل روانه بازار نمی‌کند. بنابراین حتی اگر به پوشیدن لباس‌های رنگی و یا روشن عادت ندارید سعی کنید در تابستان به سبک این فصل عمل کنید. این انتخاب نه تنها میزان عرق کردن شما را کاهش می‌دهد بلکه به لحاظ روانی نیز احساس گرمی هوا و خفگی را در شما از بین خواهد برد! پیشنهاد می‌کنیم تا جایی که شرایط و سلیقه‌ی شما اجازه می‌دهد، به رنگ‌های تابستان پایبند باشید.

سایز پوشاک مناسب تابستان

بدن ما در طول فصل تابستان کمی متورم تر از فصل‌های دیگر سال است. این موضوع به ویژه در پاها بیشتر از نقاط دیگر احساس می‌شود. بنابراین اگر قصد خرید برای این فصل را دارید، به کفش‌های نیم تا یک سایز بزرگ‌تر و لباس‌های کمی آزادتر فکر کنید.

افزون بر این پوشیدن لباس کاملاً فیت در طول تابستان آن هم در شرایطی که زیاد عرق می‌کنید، چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد!

مدل مانتو نخی دخترانه98

مدل مانتوی نخی تابستانه,مدل مانتوی نخی گلدار,مدل مانتوی نخی شیک,

مدل مانتوهای نخی دخترانه,

مدل مانتوی نخی گلدار جدید,مدل مانتوی نخی بلند,مدل مانتوی نخی گلدار بلند,

مدل مانتو نخی دخترانه کوتاه,

مدل مانتوی نخی بارداری,مدل مانتوی نخی تابستانه جدید

مدل مانتو نخی دخترانه شیک,

همچنین ببینید:

مدل مانتو نخی دخترانه 98,مدل مانتو نخی دخترانه جدید,مدل مانتوی نخی دخترانه,مدل مانتو نخی دخترانه,مدل مانتو نخی دخترانه اسپرت,

http://rozup.ir/view/2629656/manto%20nakh%20-2195%20(4).jpghttp://rozup.ir/view/2629658/manto%20nakh%20-2195%20(6).jpghttp://rozup.ir/view/2629660/manto%20nakh%20-2195%20(8).jpghttp://rozup.ir/view/2629659/manto%20nakh%20-2195%20(7).jpghttp://rozup.ir/view/2629661/manto%20nakh%20-2195%20(9).jpg