روش خانگی از بین بردن کاشت ناخن ، آموزش برداشتن کاشت ناخن


آموزش برداشتن کاشت ناخن و از بین بردن کاشت ناخن

روش خانگی از بین بردن کاشت ناخن ، آموزش برداشتن کاشت ناخن


نمکستان : این روزها کاشت ناخن جزو خدمات پر طرفدار سالن های زیبایی میباشد. معمولا خانم ها ماهی یکبار برای ترمیم این کاشت به سالن های تخصصی ناخن و یا سالن های آرایشی میروند. نکهداری و ترمیم این کاشت جدای اینکه ماهیانه هزینه های زیادی را میطلبد، سخت بوده و باید به بهداشت آن بسیار توجه کرد. ضمن اینکه این کاشت باید رد سالن های معتبر انجام شود تا ناخن ها قارچی و اذیت نشوند. حالا بعد مدتی به دلایل مختلف بعضی از افراد تمایل دارند که این کاشت را از بین ببرند و از روی ناخن هایشان بردارند. از جمله ی این دلایل میتواند قارچی شدن ناخن، خسته شدن از کاشت و … اشاره نمود. برای از بین بردن کاشت ناخن میتوانید از چند روش خانگی که در ادامه برای شما ذکر خواهد شد استفاده نمایید.


روش اول :

شما میتوانید با استفاده از استون، ناخن گیر ؛ بافر یا پولیش ناخن ،پنبه ،فویل آلومینیومی و ژل به راحتی کاشت ناخننتان را در منزل از بین ببرید. برای این کار کافیست ابتدا ناخن هایتان را تا جایی که میشود کوتاه کنید. هر گونه لاک و یا برق ناخن را از روی آن با لاک پاک کن از بین ببرید. حالا دور انگشتتان را ژل بزنید تا استون به پوست دستتان آسیب نرساند. یک پنبه را به استون آغشته کرده و داخل فویل بگذارید و فویل را دور انگشتتان بپیچید تا ناخن داخل آن قار گیرد. ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بمانید تا کاشت ناخنتان حل شود. بعد ۳۰ دقیقه با برداشتن فویل باید کاشت ناخنتان نیز برداشته شود. اگر این طور نشد، روال را دوباره تکرار نمایید.

روش دوم :

راه دیگر برای از بین بردن کاشت ناخن استفاده از استون ، چوب های نازک ،ژل ،ناخن گیر ، آب گرم ، موچین و دو عدد کاسه میباشد. ابتدا یک کاسه را پر آب گرم کنید و سپس استون را در کاسه ی دیگر بریزید. کاسه ی حاوی استون را داخل کاسه ی آب گرم گذاشته تا کم کم داغ شود. دور ناخنتان را ژل بزنید تا پوست اطراف ناخنتان اذیت نشود. حالا ناخن را برای ۴۰ دقیقه داخل ظرف استون قرار دهید. بعد از مدتی باید بتوانید کاشت را با موچین جدا نمایید. اگر نشد بیشتر ناخن را داخل استون قرار دهید.

همچنین بخوانید:  در خانه ناخن هایتان را تنها در ۷ مرحله و به سادگی فرنچ کنید!

روش سوم :


راه سوم برای کندن کاشت ناخن با استفاده از بافر یا سوهان ناخن، چوب های نازک، ناخن گیر، قیچی ناخن، روغن تقویتی ناخن انجام میشود. ابتدا کاشت ناخنتان را تا جایی که راه دارد کوتاه کنید. حالا با سوهان روی آن را بکشید تا جایی که احساس کنید به ناخن اصلی تان رسیده اید. مواظب باشید تا ناخن اصلیتان را سوهان نکشید. پس از اینکه کاملا کاشت را با سوهان از بین بردید مقداری از روغن ناخن روی ناخن هایتان بزنید تا تقویت شود.

روش چهارم :

اما راه چهارم با استفاده از کارت های لمینتی امکان پذیر است. این روش بسیار ساده است. یک گوشه باز شده از ناخنتان را پیدا کنید و کارت لمینت را از گوشه وارد نمایید.با یک فشار آرام ، ناخن باید به صورت کلب در بیاید.

روش پنجم :

و اما راه اخر یا همان راه پنجم را با پاک کننده غیر استونی لاک ناخن ، موچین ، کاسه ، ناخن گیر انجام دهید. این روش تقریبا شبیه راه دوم است. فقط ب این تفوات که پاک کننده غیر استونی بوده و حرارت نمیبیند.

روش خانگی از بین بردن کاشت ناخن ، آموزش برداشتن کاشت ناخن

۵ روش خانگی برای از بین بردن کاشت ناخن!

منبع : نمکستان