چسبندگی مژه ها

ممکن است حین آرایش مژه های شما به هم بچسبد و نتوانید به خوبی ریمل بزنید. بعد از ریمل زدن ممکن است مژه ها به هم بچسبند و نظم آرایش را به هم می ریزد.

جلوگیری از چسبندگی مژه ها

چسبندگی مژه در هنگام آرایش و ریمل زدن مژه ها برای خانم ها مشکل ایجاد می کند و آرایش چشم را به هم می زند. برای رفع این مشکل چه باید کنیم؟

برای داشتن مژه های بلند و حجم دار، بدون نیاز به سر و کار داشتن با ریمل زیاد و آزار دهنده، روش های دیگری هم وجود دارد. در این مطلب با مشاور زیبایی لورئال پاریسریال بیلی بی صحبت کردیم تا نظر او را در مورد خلاص شدن از دست چسبیدن مژه ها را بدانیم.

با خواندن این راهنمایی می توانید یک ریمل بردارید و مژهها خود را امتحان کنید.

رفع چسبندگی مژه ها با این نکات خاص

برس ریمل را پاک

پوشیده شدن بیش از حد برس ریمل از مواد، دلیل اصلی بد شکل شدن ریمل، روی مژه ها است. شما می توانید برس ریمیل را عورض و یا راحت تر از آن با یک دستمال کاغذی پاک کنید. بیلی بی می گوید ساده ترین راه این است که پس از استفاده از ریمل و قبل از اینکه در آن را ببندید، برس ریمل را تمیز کنید.

لایه های روی هم

بعضی از افراد عادت دارند براب ضخیم نشان دادن مژه های خود چند لایه از ریمل را بر روی هم استفاده کنند. به هر حال ضخامت زیاد ریمل، با چسبیدن مژه ها همراه می شود فقط ۲ یا ۳ لایه کافی است.

ب

به موقع ریمل را دور بیندازید

لوازم آرایش تاریخ گذشته، می تواند باعث انواع و اقسام مشکلات شوند و ریمل یکی از این محصولات است که طول عمر کوتاهی ددارد. معمولا پس از سه ماه ریمل شروع به خشک شدن می کند و سپس باعث چسبیدن مژه ها می شود.

در این زمان باکتری ها هم شروع به فعالیت می کنند، پس بهتر است در نخستین فرصت ممکن آن را دور بیندازید. در واقع وقتی بوی آن تغییر کرد، زمان جایگزین کردن آن رسیده است.

 

دما را کنترل کنید

حرارت زیاد می تواند باعث شود که لوازم آرایش زودتر از زمان معمول منقضی شوند. پس مراقب جایی که آنها را نگهداری می کنید باشید. برای ریمل های ضد آب، بهترین مکان یخچال می باشد. در غیر این صورت، ریمل را باید در مکانی سرد و خشک و به دور از نور خورشید قرار دهید.

 

درب ریمل را محکم ببنید

باید مطمئن شوید که پس از پایان کار با ریمل، درب آن را محکم ببندید. شما نباید اجازه دهید که میکروب ها و ذرات خارجی دیگر وارد لوازم آرایشی شما شوند. بیلی در این مورد می گوید : بسته نگه داشتن درب لوازم آرایش و اجازه ندادن به ورود هوا به داخل آنها، باعق افزایش عمر آنها می شود.

 

از جدا کردن نترسید

گاهی وقت ها تنها کاری که باید بکنید این است که با دست خود، مژه هایتان را جدا کنید. ولی سعی نکنید از روش های قدیمی استفاده کنید و آنها را با سنجاق و سوزن جدا کنید. این کار خیلی خطرناک است و بیش از اینکه مفید باشد، مناسب فیلم های ترسناک می باشد. اگر مایل هستید این کار را کنید، سعی کنید از ابزارهای تخصصی مانند شانه مژه استفاده کنید.

با به کار بردن این روش ها دیگر مژه های شما به هم نمی چسبند.